این سربرگ یکسری گزینه ها در اختیار شما قرار می دهد تا با آنها تنظیماتی را در پروژه خود داشته باشید.

گزینه IDE Options : از این گزینه و مواردی که داخل آن است برای تنظیم خود برنامه بیسیک فور اندروید استفاده می شود. مثلا زبان ، تم نرم افزار ، فونت و اندازه آن و .

گزینه B4A Bridge : از این گزینه برای وصل شدن به شبیه ساز یا گوشی اندرویدی واقعی استفاده می شود.

گزینه Clean Files Folder & Project : از این دو گزینه برای حذف فایل های بی استفاده در برنامه استفاده می شود.

گزینه Configure Paths : از این گزینه برای مشخص کردن مسیر نصب بسته جاوا و اندروید SDK استفاده می شود که در پنجره باز شده برای شما می توانید این مسیرها را وارد و مشخص کنید.

اگر بخش های درون این پنجره را به درستی پر و مشخص نکنید در هنگام اجرای برنامه ساخته شده شما خطا به شما می دهد و اجازه اجرای برنامه را نخواهد داد.

گزینه Private Sign Key : این گزینه بسیار مهم است چون با این گزینه یک امضا برای برنامه ساخته شده با نام خودتان ایجاد می کنید. همچنین برای منتشر کردن برنامه در مارکت ها حتما نیاز به این گزینه دارید و اگر امضایی ایجاد نکرده باشید مارکت ها از برنامه شما خطا می گیرند و اجازه آپلود برنامه را نمی دهند.

کار کردن با این گزینه نیز خیلی ساده است و فقط کافی است مشخصات و رمزی برای برنامه خودتان وارد کنید و در پوشه برنامه ذخیره کنید. همین

بقیه گزینه ها نیز خیلی کاربردی نیستند و شما می توانید خودتان با آنها کار کنید.

توجه داشته باشید که گزینه ها و آی هایی نیز در بالای صفحه و در زیر سربرگ ها وجود دارند که اکثر آنها را توضیح دادیم و فقط برای دسترسی سریع تر و راحت تر در اینجا قرار گرفته اند.

ما ، در این مقاله سعی کردیم تا شما را با قسمت های مهم و کاربردی نرم افزار بیسیک فور اندروید آشنا کنیم تا با کار کردن با آن و یاد گیری کامآن بتوانید برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی را بسازید و در مارکت ها منتشر کنید.


آموزش گزینه ,برنامه ,استفاده ,اندروید ,مارکت ,خودتان ,گزینه برای ,برای برنامه ,برنامه ساخته ,اجرای برنامه ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هیئت جوانان بقیه الله law society شرکت تعاونی ماشین زراعت محور گرماب وبلاگ تفریحی دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین Sandrajtz72 home راهنمایی بازی شما سرباز حق