بازی Cities: Skylines را به جرئت می‌توان بهترین شبیه‌ساز شهرسازی و مدیریت شهر دانست که جذابیت و گستردگی بی‌نهایت زیاد آن، این بازی را کم رقیب در این سبک نگه داشته است. DLC جدید این سری، Cities: Skylines – Industries است که تمرکز زیادی را بر روی ساخت و ساز و مدیریت یک شهرک صنعتی کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در این DLC، صنعت بخش بسیار عمیق‌تری از بازی شده است که یک تجربه‌ی کاملاً متفاوت و چالش‌برانگیزتری را نسبت به بازی اصلی به شما ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که برای تجربه کردن این DLC، باید بازی اصلی را نیز داشته باشید.

Cities Skylines Industries

در این DLC، شما باید یک منطقه‌ی صنعتی را بسازید و آن را مدیریت کنید که منابع مورد نیاز شما، به یکدیگر وابسته هستند و یک کارخانه، مواد اولیه‌ی کارخانه‌ی دیگری را تولید می‌کند. این تولید زنجیره‌ای، یک چالش خاص و متفاوت را به بازی اضافه می‌کند و شما باید حواستان باشد که اگر یکی از کارخانه‌های پایه‌ی شما دچار مشکل شود، تمام صنعت شما با یک تهدید جدی مواجه خواهد شد. اگر شما مدیریت قوی را بر روی منطقه‌ی خود داشته باشید، کارخانه‌های شما ارتقا پیدا خواهند کرد که باعث بهینه‌تر شدن کار کارخانه‌ها می‌شود. در کنار مدیریت منابع، بخشی برای واردات محصولات مورد نیاز و صادرات محصولات تولید شده در بازی وجود دارد و شما باید تمام این موارد را به بهترین حالت مدیریت کنید. از بخش جمع‌آوری منابع تا بخش پخش محصول نهایی، به طور مستقیم توسط شما مدیریت خواهد شد و کیفیت و یا قیمت محصول، کاملاً بستگی به نحوه‌ی مدیریت شما دارد. 5 نقشه‌ی جدید در بازی قرار داده شده است که محیط‌های این نقشه‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی بر نحوه‌ی تولید شما داشته باشد. چهار ماده‌ی اولیه‌ی کلی در بازی وجود دارد که شما بر اساس این چهار ماده‌، می‌توانید مشخص کنید قصد پیشرفت چه صنایعی را دارید. صنایع کشاورزی، چوبی، نفتی و سنگی در بازی وجود دارد و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را آزادانه تولید کنید اما باید حواستان به میزان منابع موجود باشد. اگر بخواهید تولید بهتر و انبوه‌تری را داشته باشید، باید ساختمان‌ها و ابزار گران‌تری را ب که نیاز به کارمندان و منابع برقی و آبی بیشتری دارید. موفقیت صنعت شما کاملاً وابسته به نحوه‌ی مدیریت شما است و اگر نقشه‌های قوی برای صنعت خود نداشته باشید، سریعاً ورشکست خواهید شد.

اگر به دنبال یک بازی شبیه‌ساز قوی در ساخت‌وساز و مدیریت یک صنعت هستید، Cities: Skylines – Industries یک DLC فوق‌العاده قوی بازی Cities: Skylines است که انتظار شما را به طور کامل برآورده خواهد کرد.


گیم پلید بازی ,مدیریت ,تولید ,داشته ,صنعت ,skylines ,cities skylines ,بازی cities ,بازی وجود ,وجود دارد ,نحوه‌ی مدیریت ,بازی cities skylines ,بازی اضافه می‌کند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حرفه اي پرشین اف ایکس پانیا تیوی -خارجی ای انشا الان بخر تحویل بگیر