حتما تا بحال عرقیجات زیادی را در عطاری ها مشاهده  و همچنین اری نموده اید. تمام این عرقیجات توسط دستگاه مخصوصی به نام دستگاه عرق تولید میشود. دستگاه عرق از تجهیزاتی به شمار میرود که میتواند آب موجود در گیاهان مختلف را از بافت آنها جدا کرده و به شکل عصاره در آورد. دستگاه عرق میتواند آب موجود در گیاه را توسط بخار و یا جوشاندن به دست آورد. دستگاه عرق در کشور ما کاربرد بسیار زیادی دارد و امروزه تمامی کارخانجات تولید عرقیجات از این دستگاه ها البته از نوع صنعتی استفاده میکنند.

انواع دستگاه عرق

انواع دستگاه عرق تولید و ب میرسد که میتوان به دستگاه عرق خانگی و دستگاه عرق صنعتی اشاره نمود. دستگاه عرق خانگی همانطور که از نامش نیز پیداست برای تولید انواع عرق در حجم کم مورد استفاده قرار میگیرد و  بومی های برخی از شهرهای ایران توسط این دسته از دستگاه ها مشغول به عرق گیری هستند. از انواع دستگاه عرق که در کارخانجات و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد نوع صنعتی آن میباشد. دستگاه عرق صنعتی میتواند حجم بالایی از عرق را در طول روز تولید کند و بیشتر عرقیجاتی که امروزه در برندی خاص و دارای تایدیه وزارت بهداشت به میرسند توسط دستگاه عرق صنعتی تولید شده اند.

دستگاه عرق

دستگاه عرق کاری کاملا اختصاصی میباشد و باید توسط افرادی انجام شود که از تجربه چنین تجهیزاتی برخوردار باشند. برای دستگاه عرق ابتدا باید به مقدار عرقی که قصد دارید در طول روز تهیه نمایید توجه داشته باشید. دستگاه عرق همانطور که در بالا نیز مطالعه نمودید در دو نوع صنعتی و خانگی تولید میشود که اگر قصد دارید تا در حجم و اندازه کم عرقیجات مورد نیاز را تولید کنید باید نوع خانگی آنرا تهیه نمایید. برای دستگاه عرق باید بهداشتی بودن آنرا لحاظ کنید زیرا برخی از دستگاه ها به گونه ای تولید میشوند که از لحاظ بهداشتی در سطح بسیار پایینی قرار دارند. اگر قصد دارید تا نسبت به دستگاه عرق اقدام نمایید بهتر است از نده اطمینان حاصل نمایید که آیا دستگاه تاییدیه وزارت بهداشت را دارد یا خیر. دستگاه عرق را میتوانید بصورت اینترنتی و یا تلفنی نیز انجام دهید و نیازی نیست تا دردسرهای حضوری را متحمل شوید.

قیمت دستگاه عرق

قیمت دستگاه عرق نسبت به صنعتی و یا خانگی بودن آن متفاوت است و باید در نظر داشته باشید که نوع صنعتی به دلیل اینکه قادر به تولید عرقیجات در حجم بالایی میباشد از قیمت بالایی نیز برخوردار است. قیمت دستگاه عرق در هر برندی متفاوت است. شرکت هایی که در زمینه تولید دستگاه عرق فعالیت میکنند نسبت به قطعاتی کهلنگر در ساخت دستگاه به کار برده اند و همچنین کیفیت قطعات قیمت های متفاوتی را برای مدل های مختلف در نظر میگیرند. برای استعلام قیمت دستگاه عرق اگر به گاه حضوری دسترسی ندارید میتوانید گاه اینترنتی را انتخاب نمایید. با مراجعه به وب سایت گاه اینترنتی لیون ایران میتوانید مدل های مختلف دستگاه عرق را مشاهده نموده و بر اساس بودجه و همچنین نیاز خود مناسبترین دستگاه را اری نمایید.


مقالات طراحی سایت دستگاه ,تولید ,صنعتی ,نمایید ,قیمت ,خانگی , دستگاه ,قیمت دستگاه ,برای ,داشته باشید ,وزارت بهداشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مواد دندانپزشکی،خرید مواد دندانپزشکی خبرنامه بازار عمده فروشی ایران شاپرک و روزهای رنگارنگ اشعار آئینی مجیدیزدانی شهرری نیم پز پرفسور بے مغز x(●̮̮̃•̃)x باقیات ابصالحات