سریال عطر عشق از سیزدهم اردیبهشت ماه از شبکه جم سریز پخش می شود.سریال عطر عشق یا پرنده سحر خیز Erkenci Kus محصول سال 2018 تر کیه است .

سریال عطر عشق در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. و از بازیگران به نام این سریال میتوان دمیت اوزدمیر و جان یامان اشاره کرد.

سریال عطر عشق

نام سریال : عطر عشق ، Erkenci Kus
ژانر سریال عطر عشق : درام ، اجتماعی ، کمدی
ساخته شده در سال : 2018
نویسنده سریال عطر عشق : Ayşe Kutlu Üner
کارگردان سریال عطر عشق : Çağrı Bayrak
بازیگران سریال عطر عشق: Can Yaman, Demet Özdemir, Birand Tunca, Sevcan Yaşar, Zeynep Kızıltan, Özlem Tokaslan, Öznur Serçeler

 

خلاصه داستان سریال عطر عشق

عزیز دیویت صاحب یک شرکت بزرگ در استانبول می باشد که دو پسر به نام های جان (جان یامان) و امره (بیراند تونجا) دارد.عزیز تصمیم میگیرد که اداره شرکت را به دست پسرانش جان و امره بسپارد.

لیلا آیدین کارمند این شرکت و دستیار اصلی امره می باشد.مادرش از او می خواهد تا خواهرش صنم را به شرکت ببرد و در صورت امکان کاری را برای او در شرکت دست و پا کند.با ورود صنم به شرکت مراسمی در شرکت برگزار می شود و صنم درگیر اتفاقاتی می شود ……

صنم آیدین با توجه به شخصیتی که دارد در هیچ شغلی نمی تواند بیش از چند ماه دوام بیاورد و همین موضوع باعث واکنش از سوی پدر و مادر وی شده است.

پدر و مادر صنم او را تهدید کردند که در شغلش ثبات داشته باشد در غیر اینصورت باید با زبرجد/مظفر کایا(همسایه خانواده آیدین) که صنم هیچگونه علاقه ای به او ندارد ازدواج کند.

صنم برای رهایی از ازدواج با زبرجد(مظفر) در بقالی پدرش مشغول به کار می شود.

خواهر صنم (لیلا آیدین) در شرکت پدر جان دیویت مشغول به کار است که پدرش پس از مدتی شرکت را به جان دیویت می سپارد و خودش برای استراحت به خارج از کشور می رود. صنم از خواهرش می خواهد او را نیز در شرکت مشغول به کار کند.

با معرفی صنم به جان دیویت برای اشتغال این دو نفر با هم آشنا و به یکدیگر علاقمند می شوند و در نهایت با هم ازدواج می کنند.

سریال عطر عشق

 

بازیگران سریال عطر عشق

  1. دمیت اوزدمیر : در نقش صنم
  2. جان یامان : در نقش جان
  3. اوزنور سیرسلیر : در نقش لیلا آیدین
  4. برت ینیلمز : در نقش نیهات
  5. اوزلم توکاصلان : در نقش موکیب
  6. بیراند تونجا : در نقش امره
  7. چیهان ارجان : در نقش مظفر
  8. علی یاقچی : بازیگر نقش عثمان
  9. تویچه کومرال : در نقش درن

 

 

بیوگرافی شخصیت های اصلی سریال عطر عشق

بیوگرافی جان یامان بازیگر نقش جان در سریال عطر عشق

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر اهل کشور ترکیه است.

جان در استانبول متولد شد. در خانواده ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاویاست. وی تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و سپس در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند.

یامان تحت برنامه بورسیه دانشجویان به راهی کشور آمریکا شد و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد. نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) بود و در این سریال خوش درخشید.

از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته است. وی هم‌اکنون در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر ایفای نقش میکند.

او به تازگی مدل تبلیغاتی برند desa هم شده است. وی طبق گفته ی خود ۶ روز از هفته را به ورزش اختصاص میدهد و ورزش در زندگی او همیشه جایگاه مهمی داشته است،

بیوگرافی دمت اوزدمیر در سریال عطر عشق

دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده کشور ترکیه می‌باشد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. دمت مدتی با یوسف جم دیگر بازیگر ترکیه ای در رابطه بود. اما پس از مدتی این دو از هم جداشدند. وی هم‌اکنون مشغول بازی در سریال پرنده سحرخیز (به ترکی:Erkenci Kus) می‌باشد. وی در این سریال در مقابل جان یامان به ایفای نقش پرداخته‌است.

منبع سریال عطر عشق


مجله اینترنتی سریال ,شرکت ,یامان ,مشغول ,بازیگر ,آیدین ,لیلا آیدین ,کشور ترکیه ,پرنده سحرخیز ,بازیگران سریال ,زبرجد مظفر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر ستایش تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی هر چی که بخوای هس معرفی و توضیح انواع محصولات ارگانیک کفش کلاش وبسایت شخصی مختار ریحانی زاده مجله اینترنتی بهترین ها | زناشويي,دنیای مد,آرایشی,زیبایی,دانلود,آموزشي,پزشكي,روانشناسي,فرهنگي,ورزشي,پورتال خبری,سبک زندگی,روانشناسي سایت رسمی آموزش کده آکادمی بازار